Marketing Manager
Do you enjoy building marketing plans,
and strengthening our international growth?
At SMART, we are looking for an all-round marketeer who can contribute to our plans and international growth. Depending on your experience, we expect you to shape, write, develop and execute marketing plans for our 'love brands', such as SmartGames®, SmartMax® and GeoSmart®. You work closely with the Head of Marketing, the Product Development and Graphics Department, the Sales Teams and your international colleagues.
Het is geen nieuws dat de retailsector turbulente tijden doormaakt. Dat geldt ook voor de speelgoedsector. ToyChamp heeft met haar focus op winkelbeleving daar goed op gereageerd en heeft daardoor in de voorbije jaren haar marktpositie sterk kunnen verbeteren. Met name in Nederland, waar ToyChamp landelijke dekking heeft met 24 experience superstores, is het merk inmiddels een begrip geworden in de hoofden van vele kinderen, ouders en grootouders, en een bestemming om zich te laten inspireren en informeren. Met “Champy on Tour” heeft ToyChamp bovendien beleving tot een hoger niveau getild, waardoor de retailer samen met haar partners en de inzet van haar gemotiveerde medewerkers kinderdromen waar maakt.
Erik Quam, een veteraan uit de speelgoedindustrie, voegt zich bij het in de VS gevestigde team en zal ook nauw samenwerken met het internationale hoofdkantoor in België.
Quam is geen onbekende in de speelgoedindustrie. Zijn carrière omvat meer dan vijfentwintig jaren hij heeft een belangrijke rol gespeeld bij de lancering van verschillende succesvolle merken. Hij is een bekende voorvechter van de uitvindersgemeenschap en heeft nauw samengewerkt met gevestigde uitvinders, terwijl hij ook jonge ontwerpers en uitvinders een stem geeft als een gerespecteerde inventor relations executive.
Het Nederlandse speelgoedmerk SuperBlocco maakt duurzame en educatieve dierenpuzzels voor kinderen vanaf 2 jaar. SuperBlocco richt zich op peuters, kleuters en schoolkinderen. Met de educatieve puzzels van SuperBlocco oefenen kinderen aan hun fijne motoriek, het verbeteren van oog-hand coördinatie, trainen van concentratie en geduld en ook het vergroten van het visueel ruimtelijk inzicht.