apr 26
Bouw je eigen avontuur: LEGO® ICONS lanceert ‘Classic Defender 90’ set’

LEGO Group en de Defender vieren 75 jaar Land Rover met een avontuur om zelf te bouwen: de nieuwe LEGO® Icons Classic Land Rover Defender 90.

Deze complete set, bestaande uit 2.336 onderdelen, bevat alle accessoires voor een terreinexpeditie. Dankzij het twee-in-één-formaat van de set kunnen bouwers enerzijds een alledaags  wegmodel bouwen en anderzijds een gepersonaliseerd avonturenmodel.

apr 26
Historisch jubileum voor Clementoni

Dit jaar viert Clementoni een historisch jubileum en 60 jaar geschiedenis, voortgaand op een gekozen pad dat voor het eerst begon met de ingenieuze geest van de oprichter, Mario Clementoni, die altijd zei:

"Playing is a serious game. We should never stop playing, especially when we grow up".

Tegenwoordig is Clementoni een gevestigde speler in de branche, een trots Italiaans merk sterk gericht op buitenlandse markten. Toch blijft het bedrijf geworteld in de plaats van herkomst, waar het alle producten in de catalogus uitvindt, ontwerpt en ontwikkelt. Clementoni is pionier en vaandeldrager van Italiaanse uitmuntendheid , het bedrijf exporteert naar 83 verschillende landen en heeft een omzet van 210 miljoen euro (april 2021 - maart 2022), 28 miljoen verkochte spelletjes per jaar, 7 productlijnen , 1.100 nieuwe codes per jaar, 600 medewerkers, 9 verkoopfilialen naast het hoofdkantoor in Italië (Frankrijk, Duitsland, Spanje, VK, Portugal, België, Nederland, Turkije en Polen) en 1 operationeel filiaal in Hong Kong.

mrt 17
Nieuw houten nijntje speelgoed

TM Essentials komt in april met nieuw houten speelgoed van nijntje!

De lijn bestaat onder andere uit een houten trein met blokjes in verschillende kleuren en vormen, die vrij te stapelen zijn op de wagonnetjes. 

mrt 17
Gloednieuwe blasters van de NERF Elite Junior serie

NERF introduceert voor alle rookies vanaf 6 jaar een serie gloednieuwe blasters van de NERF Elite Junior serie!

Deze collectie met easy-play, easy-load en easy-blast NERF blasters zijn speciaal ontworpen voor de eerste NERF battles van jonge spelers.

mrt 17
Eén op de vijf Belgen kan niet tegen zijn verlies

Kan jij niet tegen je verlies? Dan ben je niet alleen want bijna 1 op de 5 Belgen (19%) geeft aan een slechte verliezer te zijn. Een gezelschapsspel spelen, leidt dan ook bij meer dan de helft (54%) wel eens tot een discussie. Dat blijkt uit een onderzoek bij 1.000 Belgen, van Asmodee België, marktleider als verdeler en ontwikkelaar van gezelschapsspellen. “Voor veel spelers is de discussie achteraf deel van het spelplezier, een teken dat het een goed potje was” zegt Bert De Smet, directeur van Asmodee België. De helft van de ondervraagden (51%) geeft aan een gezelschapsspel te spelen om te winnen. Vooral mannen (58%) en min 34-jarigen (62%) lijken dat belangrijk te vinden. “Willen winnen is op zich een goede eigenschap, maar tegen je verlies kunnen ook. Verliezen kan je trouwens leren, onder andere door de juiste gezelschapsspellen te kiezen”. Asmodee België geeft tips om te leren verliezen én nog meer plezier te beleven aan een gezelschapsspel.

mrt 17
Cats & Boxes

Kan jij “outside the box” denken? Verplaats dan de puzzelstukken één voor één totdat alle katten in een kartonnen doos terecht komen. Een puzzelspel voor jong én oud in een compact formaat, perrrrrrfect om overal mee te nemen! Met 60 opdrachten, van makkelijk tot razend moeilijk, koop je zeker geen kat in de zak. Geschikt voor kids vanaf 7 jaar.

mrt 17
Van der Meulen introduceert volop nieuwe artikelen van Little Dutch!

Voor voorjaar 2023 staan er veel productintroducties ingepland, in verschillende artikelgroepen.

mrt 17
De collectie duurzame, educatieve dierenpuzzels van SuperBlocco

Het Nederlandse merk SuperBlocco heeft een mooie collectie van duurzame, educatieve dierenpuzzels voor kinderen vanaf 2 jaar.

SuperBlocco richt zich op peuters, kleuters en schoolkinderen.

Met de educatieve puzzels van SuperBlocco oefenen kinderen aan hun fijne motoriek, het verbeteren van oog-hand coördinatie, trainen van concentratie en geduld en ook het vergroten van het visueel ruimtelijk inzicht.

mrt 17
Lil’Boo

Lil' Boo is een Deens merk (Kopenhagen) van petten en mutsen voor kids van 3 maand tot 14 jaar.

Lil’Boo ontwikkelde hun eerste kleine pettenlijn in 2016 en is uitgegroeid tot één van de grootste collecties van petten, zonnehoedjes en mutsen op de markt.

mrt 17
JACTAL Exclusieve Benelux distributeur: Bandai, Bullyland, Craze, Nici, MyOtherMe, Boglins

Op onze website www.jactal.com vindt u ook andere merken zoals: Hasbro, Silverlit, Schmidt Spiele, Bot-i en vele andere.

Een ruim assortiment voor een maximale keuze en een kwalitatieve service zijn de sleutelwoorden van Jactal.

Pagina 13 van 136