Het is geen nieuws dat de retailsector turbulente tijden doormaakt. Dat geldt ook voor de speelgoedsector. ToyChamp heeft met haar focus op winkelbeleving daar goed op gereageerd en heeft daardoor in de voorbije jaren haar marktpositie sterk kunnen verbeteren. Met name in Nederland, waar ToyChamp landelijke dekking heeft met 24 experience superstores, is het merk inmiddels een begrip geworden in de hoofden van vele kinderen, ouders en grootouders, en een bestemming om zich te laten inspireren en informeren. Met “Champy on Tour” heeft ToyChamp bovendien beleving tot een hoger niveau getild, waardoor de retailer samen met haar partners en de inzet van haar gemotiveerde medewerkers kinderdromen waar maakt.
FUN opent nog voor de eindejaarsperiode 2 nieuwe winkels. Hiermee slaat de retailer twee vliegen in een klap: een extra stimulans tijdens de eindejaarsperiode en een verdere uitrol van de nieuwe strategie.
Vanaf 22 oktober tot en met 11 december heeft ToyChamp een geheel nieuwe Nick Jr. puzzel speurtocht in de winkels.
Vanaf oktober zullen er diverse retailpromoties lopen bij DreamLand, Broze en Toychamp.