
Kinderen kunnen soms kwaad of emotioneel worden als dingen in hun omgeving veranderen. Ze gaan ook fouten maken. Herkenbaar als ouder? Dan zijn de acht FlexiQ-spellen, de nieuwe spellenreeks in het gamma van Asmodee, marktleider als verdeler en uitgever van gezelschapsspellen in België, zeker iets om in huis te halen.
Om het aanpassingsvermogen van kinderen te bevorderen, ontwikkelde spellenproducent FlexiQ, op basis van wetenschappelijke modellen en praktijkinzichten van experten, een wel heel bijzondere spellenreeks. “Deze spelletjes spelen, is niet alleen bijzonder leuk”, zegt Bert De Smet, directeur van Asmodee België. “Het helpt kinderen ook om flexibeler te denken, wat hen helpt in het dagelijkse leven. Nu en later.”

Desktop Publisher (DTP)
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde Desktop Publisher (DTP). Je komt terecht in een creatief, internationaal designteam en werkt nauw samen met R&D en marketing. We bieden je een polyvalente baan in een creatieve omgeving met verantwoordelijkheden binnen een speelse sector. Are you up for a Smart Challenge?
Verantwoordelijkheden:
Je bent verantwoordelijk voor de lay-out en het print klaar maken van spel- en speelgoedverpakkingen, opdrachtenboekjes, leaflets, catalogi, POS en online marketingmateriaal. Je werkt basisontwerpen uit tot technisch goede bestanden in het gewenste formaat en conform de huisstijl. Je maakt afspraken met derde partijen zoals drukkerijen en andere toeleveranciers. Als lid van het designteam werk je nauw samen met R&D en Marketing.

Digital Content Manager
You love games and toys?
Writing is your passion, and you know the ins & outs of online media?
Great! We have been waiting for you!
At SMART we are looking for a passionate talent to complement our digital marketing team. As Digital Content Manager, you are responsible for writing cool content, and managing our online channels for our main brands SmartGames®, SmartMax® and GeoSmart®.
We expect you to be able to create & publish online content in a multilingual and international environment. You work closely with the Head of Marketing, Product Development team, Graphics Department and your international colleagues.

Marketing Manager
Do you enjoy building marketing plans,
and strengthening our international growth?
At SMART, we are looking for an all-round marketeer who can contribute to our plans and international growth. Depending on your experience, we expect you to shape, write, develop and execute marketing plans for our 'love brands', such as SmartGames®, SmartMax® and GeoSmart®. You work closely with the Head of Marketing, the Product Development and Graphics Department, the Sales Teams and your international colleagues.

Het is geen nieuws dat de retailsector turbulente tijden doormaakt. Dat geldt ook voor de speelgoedsector. ToyChamp heeft met haar focus op winkelbeleving daar goed op gereageerd en heeft daardoor in de voorbije jaren haar marktpositie sterk kunnen verbeteren. Met name in Nederland, waar ToyChamp landelijke dekking heeft met 24 experience superstores, is het merk inmiddels een begrip geworden in de hoofden van vele kinderen, ouders en grootouders, en een bestemming om zich te laten inspireren en informeren. Met “Champy on Tour” heeft ToyChamp bovendien beleving tot een hoger niveau getild, waardoor de retailer samen met haar partners en de inzet van haar gemotiveerde medewerkers kinderdromen waar maakt.

Erik Quam, een veteraan uit de speelgoedindustrie, voegt zich bij het in de VS gevestigde team en zal ook nauw samenwerken met het internationale hoofdkantoor in België.
Quam is geen onbekende in de speelgoedindustrie. Zijn carrière omvat meer dan vijfentwintig jaren hij heeft een belangrijke rol gespeeld bij de lancering van verschillende succesvolle merken. Hij is een bekende voorvechter van de uitvindersgemeenschap en heeft nauw samengewerkt met gevestigde uitvinders, terwijl hij ook jonge ontwerpers en uitvinders een stem geeft als een gerespecteerde inventor relations executive.