Drukke ouders, spits de oren! Vanaf nu zijn de gezonde, verse kindermaaltijden van Little Dish beschikbaar bij Delhaize, in het koelschap.Deze gloednieuwe kant-en-klare ‘dishes’ voor kleintjes van 1 tot 5 jaar met 100% natuurlijke ingrediënten zitten boordevol groenten en smaken net zo goed als een zelfbereide maaltijd.Het Little Dish gamma komt in 4 smaken, stuk voor stuk kinderfavorieten en goedgekeurd door het smaakpanel van Tiny Tasters én nutritionisten.
Deze zomer worden kinderen uitgenodigd voor een spannende en avontuurlijke zoektocht naar dinosaurussen bij tuincentrum Floralux Dadizele. Van zaterdag 3 augustus tot en met zondag 1 september kunnen kinderen gratis deelnemen aan een unieke speurtocht waarbij ze grote, aaibare dinosaurussen moeten opsporen die ontsnapt zijn uit een ontspoorde trein.
Uitgebracht als onderdeel van de wereldwijde Barbie Fashionistas collectie van dit jaar. Hiervoor werkte Barbie samen met de American Foundation for the Blind en de National Down Syndrome Society, om ervoor te zorgen dat de poppen een nauwkeurige afspiegeling zijn van de gemeenschap die zij dienen te vertegenwoordigen.
Kortenberg, 3 juli 2024 – Catlovers, spits je oren! Sinds 2002 staat 8 augustus vast met stip in je agenda aangeduid. Internationale Kattendag is dé dag bij uitstek om sociale media te overspoelen met beelden van onze miauwende schootgenoten en om onze zachte zielsverwanten te verwennen met nieuwe speeltjes. Dit jaar verwennen we echter niet alleen het populair gezelschapsdier, maar ook onszelf en wie ons (poes)lief is. Begin alvast te spinnen, want Asmodee, marktleider als uitgever en verdeler van gezelschapsspellen in België, heeft een mooi gamma gezelschapsspellen voor kattenliefhebbers. Het populaire partyspel ‘Exploding Kittens’ is daar uiteraard één van, maar ook het splinternieuwe ‘MLEM’ of de recente kaartspellen ‘Super Miauw’, ‘If It Fits’ en ‘Power Hungry Pets’ passen perfect in het thema.
Kortrijk, 16 juli 2024 – Het Belgische kinderkledingmerk Filou&Friends heeft een 5-jarigeovereenkomst getekend met Quifactum om alle kledingstukken te voorzien van digitaleproductpaspoorten (DPP’s). Deze samenwerking markeert een belangrijke stap in de richting van duurzaamheid en transparantie voor het merk.