Tijdens de internationale vakbeurs Kind + Jugend 2024, hét jaarlijkse evenement voor de baby-en peuterindustrie, werden de meest innovatieve producten opnieuw bekroond met de felbegeerde Kind+ Jugend Innovation Award. Deze prestigieuze onderscheiding wordt hoog gewaardeerd door zowel professionals in de industrie als consumenten, en draagt vaak bij aan het succes van de winnende producten op de markt.
Presenteer uw klanten DropZone, het baanbrekende knikkerbaan-puzzelspel dat garant staat voor urenlang denkplezier. Met DropZone worden bouwtechnieken en puzzeloplossingen op een unieke manier gecombineerd om uitdagende opdrachten op te lossen. De speler bouwt een knikkerbaan met meerdere routes en loodst knikkers naar hun specifieke doelbasis.
Clementoni inspireert al meer dan 60 jaar jonge geesten met educatief speelgoed, puzzels en wetenschapskits die nieuwsgierigheid, creativiteit en liefde voor leren stimuleren. Opgericht in Italië, zijn de producten van Clementoni uitgegroeid van een enkele lijn tot een breed assortiment van hoogwaardig educatief speelgoed dat over de hele wereld wordt gedistribueerd, vertrouwd door ouders en opvoeders vanwege het doordachte ontwerp en de leerwaarde.
115 Toys & Games to Top Holiday Wish Lists!
NEW YORK, NY | November 7, 2024 – From a doll hidden behind a magic mirror to a sound-sensing robot, to dozens of toys that innovate beloved play patterns, the 2025 Toy of the Year® (TOTY®) Award finalists, announced today by The Toy Foundation™ (TTF), represent the most sought-out toys just in time for the holiday season. Known as the “Oscars of the toy industry,” the TOTY Awards celebrate the creativity of the global toy community and serves as a key fundraiser for TTF’s year-round philanthropic work supporting children in need.
De feestdagen komen eraan, en dat betekent voor veel speelgoedmerken de start van hun grootste campagnes van het jaar. Ook voor de LEGO Groep is het najaar hét moment om hun creatieve speelgoed nog prominenter in de schijnwerpers te zetten. Met twee uitgebreide campagnes - de Fall-campagne en de Holiday-campagne - zet de LEGO Groep de waarde van zijn creatieve speelgoed in de verf.