sept 30
Fans Immerse Deeper into Hello Kitty’s Universe for Big Celebration

Fans embrace Hello Kitty and the rest of her world at cafes and cafe trucks for anniversary event.

sept 30
Gaming’s Evolution: Xbox on Celebrating Fandom with Licensing

Ben Roberts, content director, License Global, welcomed John Friend, head, Xbox Gaming Consumer Products, to the BLE stage for Day One’s keynote "When Everyone Plays, We All Win: Next-Level Consumer Products and Licensing."

sept 28
Wild & Soft lanceert grote dieren

Speelgoedfabrikant Wild & Soft heeft een aantal nieuwe producten op de markt gebracht. Het gaat onder meer om metersgrote dieren waarop kinderen zich kunnen uitleven. Maak kennis met hun nieuwe categorie Big & Soft.

sept 27
A record-breaking attendance means Brand Licensing Europe 2024 is officially the biggest in history as organisers celebrate the show’s 25th anniversary
  • Overall attendee numbers: 10, 847
  • Record retail visitors – 1,417 up 46% on 2019 and 22% on 2023   
  • Record visitor numbers from mainland Europe
  • 242 exhibitors – 5% up
  • Attendees delighted by the buzz, diversity and number of brands on show
  • Show photographs: BLE 24 onsite photographs
sept 26
Het speelgoed vs. het scherm: het dilemma van Vlaamse ouders

De Gele Flamingo benadrukt het belang van educatief speelgoed

sept 26
Clementoni brengt schommelen en leren samen met Rocky, het Paardje!

Met trots stelt Clementoni hun nieuwste speelvriendje voor: Rocky het Paardje! Een kleurrijk 3 in 1 paardje met uniek ontwerp en 3 verschillende functies: berijdbaar, eerste stapjes en activiteitencentrum. 

sept 23
MATTEL EN OUTRIGHT GAMES KONDIGEN MATCHBOX DRIVING ADVENTURES AAN; NU VERKRIJGBAAR VOOR CONSOLES EN PC

Stap in de bestuurdersstoel voor singleplayeruitdagingen op Matchbox Adventure Island in Adventure Mode, race met maximaal vier spelers op 14 unieke circuits in Competition Mode, verzamel punten en speel originele Matchbox-voertuigen vrij om aan te passen.

sept 23
Ontdek de nieuwe Peuterlijn van BS Toys

BS Toys lanceert dit najaar uit een gloednieuwe Peuterlijn, gericht op kinderen vanaf 18 maanden.  Deze collectie biedt een verscheidenheid aan duurzaam, educatief en actief speelgoed dat ontworpen is om kinderen iets te leren, bewust of onbewust. Naast deze nieuwe lijn zijn er ook tal van nieuwe items in de vertrouwde categorieën van het Nederlandse merk. Alle items zijn natuurlijk ook voorzien van de icoontjes die aangeven welke vaardigheden een kind kan ontwikkelen met het product.

sept 20
Terug naar de roots: Fisher-Price® lanceert nieuw houten speelgoed dat generaties lang meegaat

Deze nieuwe houten speelgoedlijn werd op de markt gebracht naar aanleiding van een nieuwe studie waaruit blijkt dat 37% van de ouders graag jongere familieleden met hun favoriete speelgoed uit de eigen kindertijd ziet spelen1.

Pagina 4 van 146