Sinds 27 september is de eerste influencers film Misfit in première gegaan in Nederland. Door alleen maar gebruik te maken van de populaire YouTubers, vloggers en influencers is de film gelijk een hit geworden onder de doelgroep meisjes 8+.
CPLG Benelux vestigt deze maand de aandacht op de licenties Hatchimals en Jojo Siwa.
Ruim 3 jaar na de succesvolle introductie van PAW Patrol in de Benelux, is het tijd voor het tweede property dat Spin Master en Nickelodeon gezamenlijke op de markt brengen; Rusty Rivets.
Sinds april 2017 is deze gloednieuwe animatieserie op Nickelodeon en Nick Jr. te zien en het is nu al een ware hit in de doelgroep.
Dit proberen de zeven unieke Oddbod-karakters (Fuse, Pogo, Slick, Zee, Bubbles, Jeff en Newt) de wereld te vertellen als ze ‘alledaagse’ dingen beleven.
Teletubbies, de meest iconische en invloedrijke kinderserie van de afgelopen twintig jaar, gaat een hele nieuwe generatie kinderen en gezinnen opnieuw entertainen.
Spin Master heeft CPLG aangewezen om het merk Hatchimals te vertegenwoordigen in onder andere de Benelux.
De films en series van Planet Earth zijn wereldwijd een absolute hit, onlangs is Planet Earth II uitgezonden, waar miljoenen mensen ademloos naar de wonderen der natuur hebben zitten kijken.
Oddbods zijn groot geworden op YouTube, deze korte filmpjes hebben wereldwijd inmiddels al meer dan 1 miljard views.
Na het eerste seizoen zal Nickelodeon ook het tweede seizoen van Yo-kai Watch gaan uitzenden.