sept 15
Dixit-puzzels

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden!

Trakteer jezelf op een moment van ontspanning met de weelderige Dixit-kaarten tijdens een ontspannende en inspirerende activiteit.

sept 14
SMART Toys & Games verwelkomt Peter-Paul Van Deelen en Jonny Koning

SMART Toys & Games breidt hun salesteam uit met twee nieuwe aanwervingen: Peter-Paul Van Deelen en Jonny Koning. Peter-Paul ruilt zijn functie bij Carrera-Revell in voor Sales Manager Benelux bij SMART. Jonny Koning neemt bij Smart de rol op van vertegenwoordiger Noord- en Midden-Nederland.

Peter-Paul Van Deelen brengt meer dan 30 jaar ervaring in de speelgoedbranche met zich mee. “SMART Toys & Games is een speelgoedbedrijf dat continue aan het ontwikkelen en vernieuwen is. Ik kijk met veel energie uit om in dit boeiend bedrijf te starten en hoop met mijn ervaring en kennis, samen met het hele salesteam, een belangrijke bijdrage te kunnen leveren in de verdere groei van SMART”.
Ook het Nederlandse salesteam wordt sinds juni versterkt met vers bloed. Jonny Koning heeft meer dan 20 jaar ervaring in de speelgoedbranche: “Na jaren in de winkel te hebben gewerkt zowel vóór als achter de schermen wilde ik graag aan de andere kant van de speelgoedsector werkzaam zijn. Ik heb deze aanbiedingmet beide handen aangepakt. Ik hoop een toegevoegde waarde te zijn met mijn ervaringen en kennis enhoop dat men over een x-aantal jaar kan zeggen, ‘dat heeft hij toch goed gedaan’”.

sept 14
Brandunit strategische partner van Toi-Toys

Samenwerking versterkt toekomststrategie voor beide bedrijven.

Toi-Toys en Brandunit gaan hun samenwerking verder intensiveren. Per 1 september 2022 is Brandunit in Nederland en België het Toi-Toys assortiment gaan distribueren naar (een groot deel van) haar klanten. Door het aanbod van de bestaande merken van Brandunit verder te vergroten met het brede assortiment van Toi-Toys, kunnen beide bedrijven hun ambitie van verdere marktgroei nog beter vormgeven.

sept 14
Educatief speelgoed van Zwijsen

De nijntje magnetische vormendoos is één van de nieuwste aanwinsten in het assortiment van Zwijsen. Met deze vormendoos leggen kinderen eenvoudige patronen na en maken ze zelf figuren. Doordat de doos magnetisch is, raken de vormen niet snel zoek. Een leuke manier om kennis te maken met kleuren, vormen en patronen.

sept 14
Playmobil: lancering van het tweede deel van het Wiltopia-assortiment en een landelijke Pirates en Pony promotie

De zomer is weer voorbij, maar we beginnen in september met een mooie lancering van het tweede deel van het Wiltopia-assortiment en een landelijke Pirates en Pony promotie.

Wiltopia
Afgelopen juli werd het nieuwe dierenthema Wiltopia geïntroduceerd. Maar liefst 27 individuele dieren van over de hele wereld kwamen op de markt en leverden veel verzamel- en speelplezier. Vanaf 2 september is de Doe-het-Zelf adventskalender beschikbaar en vanaf 9 september zijn de 6 grotere speelsets beschikbaar.

sept 14
De Flot Collectie van Puppy

De Flot Collectie is een set van 3 badspeletjes (Kuji de Walvis, Kaba het Nijlpaard en Tako de Octopus) die het zintuiglijk bewustzijn en de zelfstandigheid van kinderen (vanaf 6maanden) ontwikkelen. Deze 3 dieren vergezellen de kinderen en stellen ze gerust tijdens het baden. Het zijn figuurtjes met wie ze ongelooflijke verhalen kunnen verzinnen... terwijl ze goede hygiënische gewoonten aanleren.

sept 14
Morphée is een reeks meditaties en rustgevende reizen

Die reizen zijn uitgevoerd door professionelen op het gebied van relaxatie en ontspanning voor kinderen en volwassenen, met name door Sophie Le Millour en Nadège Pétrel.
Er zijn drie Morphée's beschikbaar in verschillende talen:
Morphée voor een diepe en goede slaap met lange of korte sessies.

sept 14
Left Right Dilemma

Maak de keuze uit gekke dilemma's terwijl je teamgenoten je antwoorden proberen te raden.

Left Right Dilemma is een cooperatief partyspel voor volwassenen waarin je de onuitgesproken (en soms niet-erkende) voorkeuren van je vrienden zal ontdekken.

sept 14
Ticket to Ride - Spookstad ?

De gameplay van Ticket to Ride serie aangepast voor een jonger publiek.

Spelers verzamelen paradewagenkaarten, claimen routes op de kaart, en proberen plaatsen als het Mad Scientist's Lab, het Gingerbread House, en de Lonely Barn met elkaar te verbinden. Het spelbord toont de plattegrond van een stad waarop bepaalde plaatsen door gekleurde paden met elkaar zijn verbonden. Elke speler begint met vier gekleurde paradewagenkaarten in de hand en twee kaartjes; op elk kaartje staan twee locaties, je probeert die twee locaties met een aaneengesloten pad van treinen te verbinden om het kaartje compleet te maken.

sept 14
My Story Factory

Met Mijn Verhalenfabriek nodigt Lunii gezinnen uit om momenten vol emoties te delen. De Fabriek is een interactief object dat kinderen toegang biedt tot originele en educatieve inhoud, gericht op het ontwikkelen van hun verbeelding. Dit gebeurt zonder schermen en door hen te betrekken bij de buitengewone avonturen waar ze naar luisteren.

Pagina 24 van 142