apr 26
Label Label verwelkomt de familie Barbapapa!

De Barbapapa vriendjes uit het iconische programma entertainen al meer dan 50 jaar en met succes kinderen over heel de wereld.  Deze grappige familie komt uit Parijs. “Hup, Hup, Barbatruc!” en ze veranderen in één oogwenk van vorm en brengen een glimlach op elk kindergezicht.

apr 26
Gevulde pennenzakken

Deze leuke pennenzakken van Minnie, Frozen, Spiderman en Avengers zijn net toegekomen bij Jacob Company!

Houd je van tekenen en kleuren? Dan zijn deze ideaal!

apr 26
Op naar een goede start met My First People van SmartMax

Op naar een goede start met My First People. Maak een kok, een bouwer, een tuinier, brandweerlid… of mix en match grappige gezichtjes met verschillende hoeden en rompen om de grappigste looks te creëren!

apr 26
Kom in de zomerstemming met het geweldige inflatable assortiment van Little Dutch door Van der Meulen!

Ons assortiment bevat onder andere een zwembad, een zwemring en een strandbal, zodat je helemaal klaar bent voor het warme weer en de dagen vol waterpret. Deze producten zijn er in de thema’s Sailors bay (blauw) en Flowers (roze).

apr 26
Erik Quam wordt Vice President New Product and Business Development bij Smart Toys & Games

Erik Quam, een veteraan uit de speelgoedindustrie, voegt zich bij het in de VS gevestigde team en zal ook nauw samenwerken met het internationale hoofdkantoor in België.

Quam is geen onbekende in de speelgoedindustrie. Zijn carrière omvat meer dan vijfentwintig jaren hij heeft een belangrijke rol gespeeld bij de lancering van verschillende succesvolle merken. Hij is een bekende voorvechter van de uitvindersgemeenschap en heeft nauw samengewerkt met gevestigde uitvinders, terwijl hij ook jonge ontwerpers en uitvinders een stem geeft als een gerespecteerde inventor relations executive.

apr 26
Lil’Boo

Lil' Boo is een Deens merk van zonnehoedjes, petten en mutsen voor kids van 3 maand tot 14 jaar. Lil’Boo ontwikkelde hun eerste kleine pettenlijn in 2016 en is uitgegroeid tot een grote collectie met ruime keuze.

apr 26
SuperBlocco

Het Nederlandse speelgoedmerk SuperBlocco maakt duurzame en educatieve dierenpuzzels voor kinderen vanaf 2 jaar. SuperBlocco richt zich op peuters, kleuters en schoolkinderen. Met de educatieve puzzels van SuperBlocco oefenen kinderen aan hun fijne motoriek, het verbeteren van oog-hand coördinatie, trainen van concentratie en geduld en ook het vergroten van het visueel ruimtelijk inzicht.

apr 26
Voor mama’s met een winnaarsmentaliteit

Ook jouw mama verdient op tijd en stond een portie fun en me-time! Doe haar plezier met één van de party-spellen van Asmodee. Een vriendinnenavond werd nog nooit zo leuk met Just One, een coöperatief partyspel waarin spelers zoveel mogelijk geheime woorden proberen te raden.

apr 26
Bouw je eigen avontuur: LEGO® ICONS lanceert ‘Classic Defender 90’ set’

LEGO Group en de Defender vieren 75 jaar Land Rover met een avontuur om zelf te bouwen: de nieuwe LEGO® Icons Classic Land Rover Defender 90.

Deze complete set, bestaande uit 2.336 onderdelen, bevat alle accessoires voor een terreinexpeditie. Dankzij het twee-in-één-formaat van de set kunnen bouwers enerzijds een alledaags  wegmodel bouwen en anderzijds een gepersonaliseerd avonturenmodel.

apr 26
Historisch jubileum voor Clementoni

Dit jaar viert Clementoni een historisch jubileum en 60 jaar geschiedenis, voortgaand op een gekozen pad dat voor het eerst begon met de ingenieuze geest van de oprichter, Mario Clementoni, die altijd zei:

"Playing is a serious game. We should never stop playing, especially when we grow up".

Tegenwoordig is Clementoni een gevestigde speler in de branche, een trots Italiaans merk sterk gericht op buitenlandse markten. Toch blijft het bedrijf geworteld in de plaats van herkomst, waar het alle producten in de catalogus uitvindt, ontwerpt en ontwikkelt. Clementoni is pionier en vaandeldrager van Italiaanse uitmuntendheid , het bedrijf exporteert naar 83 verschillende landen en heeft een omzet van 210 miljoen euro (april 2021 - maart 2022), 28 miljoen verkochte spelletjes per jaar, 7 productlijnen , 1.100 nieuwe codes per jaar, 600 medewerkers, 9 verkoopfilialen naast het hoofdkantoor in Italië (Frankrijk, Duitsland, Spanje, VK, Portugal, België, Nederland, Turkije en Polen) en 1 operationeel filiaal in Hong Kong.

Pagina 18 van 142