- De LEGO Groep en McLaren Automotive zijn de ultieme uitdaging aangegaan: het maken van een levensgrote, bestuurbare LEGO® Technic™ versie van de iconische McLaren P1™ supercar.
- McLaren Formule 1-coureur Lando Norris stelt de unieke auto op de proef door een ronde te rijden over het iconische circuit van Silverstone, een circuit met veel historische herinneringen voor McLaren.
- De levensgrote auto bevat maar liefst 342.817 LEGO Technic elementen en een elektromotor; het is het eerste grote bouwwerk dat de LEGO Groep ooit heeft gemaakt, dat in staat is om een hele ronde over een circuit te sturen en te rijden.
- De LEGO Technic McLaren P1™ set op schaal 1:8 is nu verkrijgbaar via www.LEGO.com/McLaren.
CHICAGO (September 3rd, 2024) - People of Play, the organization known for championing toy and game industry innovators around the world, has announced this year’s Lifetime Achievement Award and Industry Game Changer Honorees for the 17th Annual Toy & Game International Excellence Awards (The TAGIEs). Taking place on Friday November 8th with the theme “Toys Through Time”, the evening will honor Mary Danby and Dan Romanelli as the Lifetime Achievement recipients and Alan Dorfman as the Industry Game Changer.
De stoomboot van Sinterklaas en de slee van de Kerstman zijn weer in aantocht. Een periode waarin de helpers van deze pakjesbrengers zich afvragen welk speelgoed nu precies goed is voor je kind en waarom. De 'Speelgoed van het Jaar'-verkiezing helpt hierbij een handje en rijkt jaarlijks een award uit aan het beste speelgoed. De houten brandweerwagen van het Belgische merk Trixie wordt dit jaar met de award binnen de categorie voertuigen gelauwerd door de vakjury voor originaliteit, veiligheid, kwaliteit, duurzaamheid en speelplezier. Benieuwd waarom dit nu net zo’n must-have is voor onder de kerstboom of in het schoentje van je kind? We zetten het voor jou op een rijtje.
Register now for free: Brand Licensing Europe – Europe's leading event for licensing and brand extension: 24-26 September, ExCeL, London
Collabs are an increasingly popular and powerful marketing tool, and with good reason. They broaden fanbases, build awareness and boost revenues. For the kids and baby market, they are commonly found across apparel ranges. With so many collabs hitting the market, it’s more important than ever for brands to be authentic and collaborate with partners to create consumer products that add value if they are to reap the opportunities fandom allows.