sept 16
Lando Norris gaat het circuit van Silverstone op in een levensgrote LEGO® Technic™ McLaren P1™
  • De LEGO Groep en McLaren Automotive zijn de ultieme uitdaging aangegaan: het maken van een levensgrote, bestuurbare LEGO® Technic™ versie van de iconische McLaren P1™ supercar.
  • McLaren Formule 1-coureur Lando Norris stelt de unieke auto op de proef door een ronde te rijden over het iconische circuit van Silverstone, een circuit met veel historische herinneringen voor McLaren.
  • De levensgrote auto bevat maar liefst 342.817 LEGO Technic elementen en een elektromotor; het is het eerste grote bouwwerk dat de LEGO Groep ooit heeft gemaakt, dat in staat is om een hele ronde over een circuit te sturen en te rijden.
  • De LEGO Technic McLaren P1™ set op schaal 1:8 is nu verkrijgbaar via www.LEGO.com/McLaren.
sept 16
Ontdek de vrolijke Soft Clemmy-wereld vol plezier voor peuters!

Zachte blokken, een kleurrijke speelbal en een speelmat speciaal gemaakt voor de kleinste handjes. Met de veilige en wasbare Soft Clemmy producten stimuleer je hun creativiteit en zintuiglijke ontwikkeling.

sept 13
Toys that Touch Every Fandom

Fans have more ways than ever to engage with their favorite properties—from movies and traditional TV to streaming, social, and beyond. Characters and entertainment brands remain key drivers for toy purchases. (Licensed toys account for 31% of the total toy market, according to Circana.)

sept 13
Lifetime Achievement and Industry Game Changer Honorees Announced for the 17TH ANNUAL TOY & GAME INTERNATIONAL EXCELLENCE AWARDS PRESENTED BY PEOPLE OF PLAY

CHICAGO (September 3rd, 2024) - People of Play, the organization known for championing toy and game industry innovators around the world, has announced this year’s Lifetime Achievement Award and Industry Game Changer Honorees for the 17th Annual Toy & Game International Excellence Awards (The TAGIEs). Taking place on Friday November 8th with the theme “Toys Through Time”, the evening will honor Mary Danby and Dan Romanelli as the Lifetime Achievement recipients and Alan Dorfman as the Industry Game Changer.

sept 12
Clementoni valt in de prijzen bij Toys & Games of the Year 2024!

Clementoni heeft er met hun innovatieve AIRO-robot een nieuwe winnaar bij tijdens de verkiezing van Toys & Games of the Year 2024! De AI Robot werd bekroond tot winnaar in de categorie 'Ontdekking - Wetenschappelijk'. Benieuwd waarom? Maak kennis met AIRO!

sept 12
Trixie wint 'Speelgoed van het Jaar'-award met de houten brandweerwagen

De stoomboot van Sinterklaas en de slee van de Kerstman zijn weer in aantocht. Een periode waarin de helpers van deze pakjesbrengers zich afvragen welk speelgoed nu precies goed is voor je kind en waarom. De 'Speelgoed van het Jaar'-verkiezing helpt hierbij een handje en rijkt jaarlijks een award uit aan het beste speelgoed. De houten brandweerwagen van het Belgische merk Trixie wordt dit jaar met de award binnen de categorie voertuigen gelauwerd door de vakjury voor originaliteit, veiligheid, kwaliteit, duurzaamheid en speelplezier. Benieuwd waarom dit nu net zo’n must-have is voor onder de kerstboom of in het schoentje van je kind? We zetten het voor jou op een rijtje.

sept 10
Een onvergetelijke finale met aankondiging van de nieuwe VIP Mini Builders bij LEGO® Discovery Centre Brussels

Echte LEGO®-fans konden zaterdag terecht bij het LEGO® Discovery Centre Brussels voor een onvergetelijke finale vol LEGO fantasie en plezier! De kinderen werden verwelkomd door de Master Model Builders voor een ochtend vol uitdagingen waarna de VIP Mini Builders 2024/2025 werden bekroond. 

sept 09
Nieuw Nijntje schuifjesboek over de seizoenen

De zomer is bijna voorbij en de herfst komt eraan. Welke seizoenen zijn er nog meer? Kijk maar mee in het nieuwe schuifjesboek nijntje en de seizoenen.

aug 29
Brand Licensing Europe announces purpose-led content and initiatives for 2024

Register now for free: Brand Licensing Europe – Europe's leading event for licensing and brand extension: 24-26 September, ExCeL, London

aug 27
Brand Licensing Europe’s EMEA Sales Director Matthieu Battini: Nine kids and baby brand licensing collabs that worked!

Collabs are an increasingly popular and powerful marketing tool, and with good reason. They broaden fanbases, build awareness and boost revenues. For the kids and baby market, they are commonly found across apparel ranges. With so many collabs hitting the market, it’s more important than ever for brands to be authentic and collaborate with partners to create consumer products that add value if they are to reap the opportunities fandom allows.

Pagina 1 van 141