Ravensburger maakt al ruim 130 jaar spellen, boeken, puzzels en hobbyproducten vanuit de merkfilosofie dat spelen meer is dan de tijd te doden, lezen meer is dan informatie vergaren, vreugde meer is dan plezier maken, educatie meer is dan kennis opdoen en dat je beter iets samen kunt doen dan alleen. Kortom, kinderen en volwassenen voortdurend laten ontdekken wat echt belangrijk is.
Bertoy blijft groeien en is daarom op zoek naar versterking om in te zetten op de Nederlandse markt.
Dankzij samenwerkingen met partners wereldwijd, is Childhome volop aan het groeien in nieuwe, opkomende markten.
Sinds een maand werkt Lies Vanzieleghem als Brand Manager voor BanBao België. Met heel veel zin voor initiatief en groot enthousiasme heeft ze deze uitdaging aangenomen. Ze stelt zichzelf aan u voor…
Het Nederlandse speelgoedbedrijf Goliath heeft Modelco overgenomen. Deze toonaangevende ontwikkelaar, fabrikant en distributeur van innovatief, op afstand bestuurbaar speelgoed heeft zijn hoofdkantoor in Frankrijk.
Vanaf 23 juni 2014 zal Hebeco vertoeven in een gloednieuw kantoor te Kapellen.
Na 32 jaar heeft Jef Heylen afscheid genomen als directeur van het Speelgoedmuseum Mechelen. Hij gaf eind april de fakkel door aan zijn opvolgster, An Brusselmans.
Eerder dit jaar werd bekend dat Sluban Europe B.V. zich gaat richten op de Belgische markt. Darryll Heuvelink, buitendienst medewerker bij Sluban Europe B.V., bezoekt deze maand een aantal speelgoedwinkels in Belgie om ook hier Sluban op de markt te brengen.
Sluban Europe B.V. richt zich dit jaar voor het eerst heel gericht op de Belgische markt. Het is de bedoeling om de komende maanden echt voet aan de grond te krijgen in België en er een mooi dealernetwerk van speelgoed speciaalzaken uit te bouwen.
Op 28 februari kondigde Mattel de overname van MEGA Brands aan. Met de transactie is een bedrag van ongeveer 460 miljoen dollar gemoeid.