De populaire peuterserie Bing lanceert een Nederlandstalige app voor de snel groeiende schare fans in ons land: de Bing: Kijk, Speel, Leer app.
Bing is een immense hit bij de kleintjes. Zij zitten elke dag vol verwachting klaar voor een nieuwe aflevering van Bing en zijn vriendjes op NPO Zappelin of YouTube, waar het officiële Nederlandse Bing kanaal al meer dan 40 miljoen uur aan kijkplezier heeft gegeven.
Bent u nog op zoek naar een witte raaf voor uw bedrijf?
Neem dan hier zeker eens het CV van Laurence Ricaille door...
De eKofood borden zijn, net als alle andere eKoala producten, gemaakt van 100% bioplastic en zijn 100% biologisch afbreekbaar. De bestaande eetsets mogen gebruikt worden in de microgolfoven, maar eKofood is nu ook vaatwasbestendig! eKofood wordt individueel verkocht, zonder verpakking, enkel met een zelfklevend etiket waarop alle informatie te vinden is.
Het gamma van Escape Room The Game groeit. Met begin dit jaar: Puzzle Adventures en eind mei/begin juni: Challenge wordt het merk groter en groter. Daarom komt Identity Games met een overkoepelende slogan voor dit gamma: Stap in de wereld van Escape Room The Game. De slogan is het begin van een volledig nieuwe koers die Identity Games met het merk in zal gaan.
Sinds begin 2020 heeft Wildbrain CPLG de Touzani licentie rechten en is vol enthousiasme begonnen aan het bouwen van het CP programma. Zo is Retour Jeans ook ondertussen aan boord!
Samen lanceren voetbalpionier Soufiane Touzani en Retour Jeans de kledinglijn: Touzani X Retour Jeans, Freedom of movement. Touzani is niet alleen verbindend, maar staat ook voor verandering en is ervan overtuigd dat het beste project jijzelf bent.