‘Squid Game: The Experience’ gaat van start in London

Dit voorjaar worden fans van het Zuid-Koreaanse overlevingsdrama “Squid Game” van Netflix ondergedompeld in het hart van het drama in de nieuwe “Squid Game: The Experience”, die zijn deuren opent bij Immerse LDN in de Excel London Waterfront.

Na succesvolle voorstellingen in New York, Sydney, Seoul en Madrid komt “Squid Game: The Experience” wordt gepresenteerd door Netflix in samenwerking met The Luna Entertainment Group en LETSGO. 

Tijdens de experience nemen teams het 60 minuten lang tegen elkaar op in vijf uitdagingen die geïnspireerd zijn op de zenuwslopende opdrachten van de televisieserie, waaronder Rood Licht, Groen Licht, onder het toeziend oog van de spookachtige pop Young-hee, de zenuwslopende Glazen Brug en het intense Knikkerspel.

Na afloop van het spel kunnen spelers samenkomen in de Koreaans geïnspireerde Night Market, waar ze exclusieve “Squid Game: The Experience” merchandise kunnen kopen, een scala aan eten en snacks kunnen kopen en kunnen poseren voor een feestelijk fotomoment als herinnering aan de ervaring.

Fans van “Squid Game” kunnen zich inschrijven op de wachtlijst voor exclusieve toegang tot de voorverkoop, voordat de kaartjes op 25 april in de algemene verkoop gaan. “Squid Game: The Experience” opent in het voorjaar in Londen.

Tekst & foto’s: License Global

Share your love