Aston Martin Aramco Formule 1-team lanceert samenwerking met The Rolling Stones

Aston Martin Aramco is een samenwerking aangegaan met The Rolling Stones voor een ultra-exclusieve, co-branded merchandisecollectie die de snelheid en precisie van Formule 1 combineert met de rebelse geest van rock-‘n-roll. De limited edition collectie omvat hoodies, T-shirts en petten met een van ’s werelds meest herkenbare symbolen van rock-‘n-roll – het beroemde tonglogo van de Rolling Stones – gecombineerd met de iconische Aston Martin-vleugels.

Exclusief gelanceerd in de winkel van The Rolling Stones, RS No.9 Carnaby aan Carnaby Street 9 in Soho, Londen, op 24 april. Een selectie Aston Martin Aramco-fans maakt kans om het lanceringsevenement bij te wonen en als allereerste de collectie te kopen. Leden van het fanprogramma van het team, I/AM, krijgen op 25 april ook voorrang bij de merchandise in de officiële online winkel van Aston Martin Aramco.

De samenwerking start met een digitale campagne, met content met het Stones-nummer “Hot Stuff” als middelpunt.

De collectie bouwt voort op de uitbreiding van het team naar een bredere cultuur in muziek, mode en sport en volgt op een memorabele samenwerking met teams tijdens F1 75 Live in de O2 Arena in Londen eerder dit jaar.

De volledige collectie is vanaf 28 april verkrijgbaar in de officiële Aston Martin Aramco online store.

“Deze samenwerking met The Rolling Stones combineert twee Britse iconen die bekendstaan ​​om hun passie en stijl”, aldus Rob Bloom, Chief Marketing Officer van het Aston Martin Aramco Formule 1 Team. “De samenwerking maakt deel uit van onze bredere strategie om het team nieuwe wegen in te slaan in verschillende genres, waaronder muziek, mode en sport. Dit is nog maar het begin, met verschillende spannende projecten die de komende maanden van start gaan.”

“Deze capsulecollectie brengt twee Britse iconen samen en combineert frisse interpretaties van klassieke beelden van de Rolling Stones met inspiratie uit de precisie en prestaties van het Aston Martin Aramco Formule 1-team”, aldus David Boyne, Managing Director van Bravado UK. “Elk item weerspiegelt een gedeelde passie voor erfgoed, innovatie en energie. We zijn ervan overtuigd dat fans van zowel de Rolling Stones als Aston Martin Aramco Formule 1 zich zullen identificeren met het verhaal achter deze unieke samenwerking.”

Tekst & foto’s: License Global

Share your love